Pagrindinis
Šokio ritmu
Judėjimas – fiziologinis poreikis, be kurio normali žmogaus veikla neįmanoma. Tai gyvybės, veiklumo ir aktyvumo požymis. Pakankamas judėjimas teigiamai veikia nuotaiką, gerina fizinę išvaizdą ir laikyseną. Šokis yra maloni kūno mankšta tiek raumenims, tiek smegenims, koreguoja ydingą laikyseną, kuri būdinga daugeliui vaikų.
Fizinis aktyvumas yra neatsiejama sveikos gyvensenos dalis, o ypač šiuo sunkiu karantino laikotarpiu.
Sveikatos specialistė kartu su šokių mokytoja kvietė pradinių klasių mokinius kūno kultūros pamokos metu mokytis šokti.
Šokis - tai žmogaus kūno išraiškingumas, lengvumas, jėga. Mes galime pasidžiaugti ir tikėti, kad šokis lydės vaikus visą gyvenimą.
Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė Danutė Kriščiūnienė
,,M. K. ČIURLIONIS – MUZIKOJE IR DAILĖJE"
Mikalojus Konstantinas Čiurlionis - vienas žymiausių Lietuvos menininkų buvo kompozitorius, dailininkas, chorų dirigentas, literatas.
Mūsų mokyklos ketvirtokai, drauge su muzikos mokytoja Ingira ir savo mokytoja Irena, nusprendė labiaususipažinti su šiuo menininku ir jo kūryba, dalyvaudami integruotoje muzikos - dailės pamokoje.
Muzikos mokytoja papasakojo svarbiausius kompozitoriaus biografijos faktus, su mokiniais žiūrėjo dailininko sukurtus paveikslus, klausė simfoninės poemos ,,Miške“. Su mokytoja Irena mokiniai piešė piešinį tema ,,Miške“, grožėjosimenininko paveikslais, analizavo juos ir svajojo aplankyti M. K. Čiurlionio muziejų Kaune.
Vaikų mintys apie Čiurlionį:
Dominykas: ,,Jo muzika liūdna.“
Miglė: ,, Čiurlionio paveikslai spalvingi, švelnūs, gražūs.“
Adomas: ,, Čiurlionio muzika linksma, graži, o piešiniai labai gražūs.“
Luknė: ,,Čiurlionio muzika patinka, nes pradžioje liūdna, o toliau linksmėja ir vės liūdesys.“
Vakarė: ,,Čiurlionio muzikoje galima patirti visokių emocijų.“
Arija: ,,Čiurlionio piešiniai paslaptingi, muzika įvairi- nepastovi.“
Minijus: ,,Čiurlionio muzika pati gražiausia, piešiniai- keisti.“
Paulius“ ,,Čiurlionio muzikoje pilna įvairių jausmų.“
Emilija: ,,Čiurlionio muzika sunkiai suprantama, kaip ir piešiniai. Bes man patinka.“
Enriko: ,,Labai graži ir puiki muzika. Ir viskas.“
Tokios integruotos pamokos turtina vaiko pasaulėžiūrą, lavina vaizduotę, padeda ugdyti kritinį ir kūrybinį mąstymą
Mokytoja Irena Bialoglovienė
SU DŽIAUGSMU GRĮŽTAME Į PROJEKTINĘ VEIKLĄ
3 klasės mokiniai ir būrelio ,,Darbštuolėliai“ nariai lapkričio ir gruodžio mėn. dalyvauja tarptautiniame e-Twinning projekte ,, Eglutės šventinės dekoracijos iš visos Europos“. Projekto tikslas - suteikti vaikams galimybę suprasti įvairias kalėdines tradicijas, egzistuojančias Europoje ir už jos ribų, praplėsti jų supratimą apie kitas kultūras ir palyginti kitų šalių tradicijas su tomis, kurios jiems labiau pažįstamos. Šis projektas suburia mokinius iš Europos mokyklų, kad galėtų dalytis informacija apie save ir savo kalėdines tradicijas.
Save kitiems projekto dalyviams pristatėme kurdami el. knygą, kurioje įdėjome informaciją apie mūsų mokyklą, mūsų mokinius , nuotraukas apie Lietuvą.
Šiuo metu kuriame dekoracijas. Kiekviena dekoracija simbolizuoja Lietuvą. Taip mes siųsime žinutę apie save.
Į veiklą įsitraukė mokinių šeimos nariai: tėveliai, broliai ir sesės, seneliai. Namuose kartu su vaikais gamino dekoracijas. Labai smagu, kad kartu praleistas laikas kuriant dekoracijas paliko daug teigiamų emocijų. Mokiniai su džiaugsmu pasakojo, kaip jiems sekėsi gaminti, kurie šeimos nariai jiems padėjo.
Sulaukę meno kūrinių iš partnerių, jais papuošime savo Kalėdinę eglutę.
Virginija Radvilaitė