Pagrindinis
Pažink save
Vykdant ,,Sveikatos ir lytiškumo ugdymo bei rengimo šeimai“ programą, mokykloje pradėtos vykdyti ,,Pažink save“ pamokos 5-7 klasių mokiniams. Juos veda visuomenės sveikatos specialistė. Šios pamokos - kelionė savęs ir kito pažinimo link. Berniukams ir mergaitėms, žengiantiems į paauglystę, pokalbių metu padedama geriau suprasti savo vidinį ir išorinį pasaulį ir atsakyti į jiems smalsumą keliančius klausimus.
Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė
Danutė Kriščiūnienė
Šokio ritmu
Judėjimas – fiziologinis poreikis, be kurio normali žmogaus veikla neįmanoma. Tai gyvybės, veiklumo ir aktyvumo požymis. Pakankamas judėjimas teigiamai veikia nuotaiką, gerina fizinę išvaizdą ir laikyseną. Šokis yra maloni kūno mankšta tiek raumenims, tiek smegenims, koreguoja ydingą laikyseną, kuri būdinga daugeliui vaikų.
Fizinis aktyvumas yra neatsiejama sveikos gyvensenos dalis, o ypač šiuo sunkiu karantino laikotarpiu.
Sveikatos specialistė kartu su šokių mokytoja kvietė pradinių klasių mokinius kūno kultūros pamokos metu mokytis šokti.
Šokis - tai žmogaus kūno išraiškingumas, lengvumas, jėga. Mes galime pasidžiaugti ir tikėti, kad šokis lydės vaikus visą gyvenimą.
Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė Danutė Kriščiūnienė
,,M. K. ČIURLIONIS – MUZIKOJE IR DAILĖJE"
Mikalojus Konstantinas Čiurlionis - vienas žymiausių Lietuvos menininkų buvo kompozitorius, dailininkas, chorų dirigentas, literatas.
Mūsų mokyklos ketvirtokai, drauge su muzikos mokytoja Ingira ir savo mokytoja Irena, nusprendė labiaususipažinti su šiuo menininku ir jo kūryba, dalyvaudami integruotoje muzikos - dailės pamokoje.
Muzikos mokytoja papasakojo svarbiausius kompozitoriaus biografijos faktus, su mokiniais žiūrėjo dailininko sukurtus paveikslus, klausė simfoninės poemos ,,Miške“. Su mokytoja Irena mokiniai piešė piešinį tema ,,Miške“, grožėjosimenininko paveikslais, analizavo juos ir svajojo aplankyti M. K. Čiurlionio muziejų Kaune.
Vaikų mintys apie Čiurlionį:
Dominykas: ,,Jo muzika liūdna.“
Miglė: ,, Čiurlionio paveikslai spalvingi, švelnūs, gražūs.“
Adomas: ,, Čiurlionio muzika linksma, graži, o piešiniai labai gražūs.“
Luknė: ,,Čiurlionio muzika patinka, nes pradžioje liūdna, o toliau linksmėja ir vės liūdesys.“
Vakarė: ,,Čiurlionio muzikoje galima patirti visokių emocijų.“
Arija: ,,Čiurlionio piešiniai paslaptingi, muzika įvairi- nepastovi.“
Minijus: ,,Čiurlionio muzika pati gražiausia, piešiniai- keisti.“
Paulius“ ,,Čiurlionio muzikoje pilna įvairių jausmų.“
Emilija: ,,Čiurlionio muzika sunkiai suprantama, kaip ir piešiniai. Bes man patinka.“
Enriko: ,,Labai graži ir puiki muzika. Ir viskas.“
Tokios integruotos pamokos turtina vaiko pasaulėžiūrą, lavina vaizduotę, padeda ugdyti kritinį ir kūrybinį mąstymą
Mokytoja Irena Bialoglovienė