Pagrindinis
LINKSMA PRADINUKŲ ŠVENTĖ
Gegužės 17d. vyko "Vaiko dienos" ir "Gatvės muzikos dienos" šventė. Vaikai, grojant muzikai, dainavo, piešė ant asfalto, pūtė muilo burbulus. Atvykę mokiniai iš Vilkyškių mielai įsijungė į veiklas - klausėsi dainų ir piešė kartu. Visus lydėjo geros emocijos ir puiki nuotaika.
Mokytoja Alina Petravičienė
AKCIJA „DAROM“
„Darom“ – tai ne tik gamtą gražinanti, bet ir pilietiškumą skatinanti akcija. Džiugu, jog prie šios akcijos aktyviai prisijungė mūsų mokyklos mokiniai ir mokytojai. Saulėtą gegužės 17 dieną 5- 10 klasių mokiniai entuziastingai kibo prie darbų: vieni tvarkyti uosto pakraštyje suneštų sąnašų, kiti Palėkių miškelyje esančios poilsiavietės, dar kiti – kelio grindinio link vandens matavimo stoties.
Bendra veikla smagi, vienijanti, įdomi, o svarbiausia – naudinga: juk gamta – visų namai!
Veiklas organizuoti padėjo atvykę svečiai: miestelio seniūnas, miškininkas ir pasieniečiai.
Visi dalyviai džiaugėsi prisidėdami prie šios prasmingos akcijos.
Pavaduotoja ugdymui Vida Reinolcaitė
EUROPOS EGZAMINAS
Europos egzaminas- tai trumpa, nuotaikinga ir įdomi žinių apie Europos Sąjungą viktorina, skirta paminėti Europos dieną, pasitikrinti žinias arba sužinoti ką nors naujo!
Šiais metais į Europos egzaminą kvietė šūkis „Išspręsk, o tada švęsk!“ Švęsti tikrai turime ką: sukanka 20 metų, kai Lietuva prisijungė prie Europos Sąjungos, birželio 9 d.eisime balsuoti Europos parlamento rinkimuose, gegužės 9 d. minėjome Europos dieną!
Mūsų mokyklos mokiniai nepraleido progos dalyvauti Europos egzamine. Net 62 mokiniai sprendė egzaminą, o 15 iš jų pavyko gauti 7 ir daugiau balų iš 10. Egzamine pateiktos užduotys buvo įdomios ir praplėtė mokinių akiratį. Mokyklos stendus papuošė per geografijos ir istorijos pamokas mokinių kurti plakatai apie Europos šalis.
Mokytoja Eglė Večerskienė
PAMOKOS KITAIP
Integruotos pamokos – vienas iš ugdymo metodų, kuris leidžia į dėstomą dalyką pažvelgti kitaip.
Gegužės 10 d. mokykloje vyko integruotų pamokų diena. 5 - 6 klasių mokiniai dalyvavo integruotoje dailės ir anglų kalbos pamokoje „Molio stebuklai“, kurioje minkė molį ir patys savo akimis įsitikino, kaip vyksta pats lipdymo procesas: minkyti, lipdyti, kartais gadinti ir vėl iš naujo kurti, suteikia daug džiaugsmingų akimirkų. Mokytojas Juozas atskleidė vaikams paslaptis, kaip „prakalbinti“ molį. Molio gabalai jų rankose virto nuostabiais darbeliais. Vaikai lipdė indelius „Gyvūnas“. Anglų k. mokytoja Milda mokiniams pravedė „Kahoot“ edukacinius žaidimus.
Vyresnių klasių mokiniai pamokoje žiūrėjo filmą ,,Aš prieš tave“.
7 - 8 kl. klasių mokinius tikybos mokytoja Jolita ir matematikos mokytoja Gražina pamokoje kvietė diskusijai, įtvirtinant suvokimą, kad gyvybė yra aukščiausia vertybė, gyvybės nesirenkama – ją gauname dovanai ir esame atsakingi už jos puoselėjimą; ne mes sukonstravome šio pasaulio tvarką, todėl ne mes ir apsprendžiame, kaip būti. Pažeidus gamtinę ir vidinę ekosistemą, galima pasekmė – chaosas.Todėl mokytoja Jolita kviečia visus gyventi darnoje su savimi, su kitu ir su mus kasdienoje pasitinkančiu skausmu, kuris turi daug veidų. Vienas iš jų – negalia.
9 -10 klasių mokiniai dalyvavo integruotoje etikos - lietuvių k. pamokoje. Etikos mokytoja Vida ir lietuvių k. mokytoja Vilija su mokiniais aptarė kiekvieną sceną svarstydami, kokius jausmus joje išgyvena filmo veikėjai ? Kaip galima apibūdinti reakciją į susiklosčiusią situaciją? Kaip patys pasielgtų jų vietoje? Kaip pasielgti būtų tinkamiausia? Aptarė veikėjų bruožus ir elgsenos pokyčius.
„Pamokos kitaip“ moko kritiškai mąstyti, analizuoti situacijas, komunikuoti tarpusavyje, lavina meninius gebėjimus.
Pavaduotoja ugdymui Vida Reinolcaitė
DISKUSIJA ,,KETURI RATAI“
Ketvirtadienį, gegužės 9 dieną, chemijos kabinete rinkosi mokyklos bendruomenė – 5-10 klasių mokinių atstovai, tėveliai, mokytojai, administracija, mokyklą aptarnaujantis personalas. Vyko tradicinis, kasmetinis pasikalbėjimas – diskusija apie mokymosi procesą ir besikeičiančią mokyklos aplinką. Renginio metu ,,mikrofonas“ buvo suteiktas kiekvienam nariui, išgirsta kiekviena mintis, išsigrynintos dvi spręstinos problemos ir numatyti asmeniniai žingsniai joms spręsti. Visa tai buvo užfiksuota sekretorės vaidmenį atlikusios mokytojos Gražinos Martišienės ir pateikta stende ,,Diskusijos išklotinė“. Diskusiją – pasikalbėjimą organizavo ir, sukdama keturis ratus, pravedė mokytoja Jolita Štrimienė.
Dalyvavusius mokyklos bendruomenės narius kviečiu atlikti nusimatytus ,,namų darbus“ bei į juos įtraukti visas mūsų mokyklos rankas, kojas ir talentus.
Mokytoja Jolita Štrimienė