Administracinė informacija
Pamokos
Pagrindinis
,,M. K. ČIURLIONIS – MUZIKOJE IR DAILĖJE"
Mikalojus Konstantinas Čiurlionis - vienas žymiausių Lietuvos menininkų buvo kompozitorius, dailininkas, chorų dirigentas, literatas.
Mūsų mokyklos ketvirtokai, drauge su muzikos mokytoja Ingira ir savo mokytoja Irena, nusprendė labiaususipažinti su šiuo menininku ir jo kūryba, dalyvaudami integruotoje muzikos - dailės pamokoje.
Muzikos mokytoja papasakojo svarbiausius kompozitoriaus biografijos faktus, su mokiniais žiūrėjo dailininko sukurtus paveikslus, klausė simfoninės poemos ,,Miške“. Su mokytoja Irena mokiniai piešė piešinį tema ,,Miške“, grožėjosimenininko paveikslais, analizavo juos ir svajojo aplankyti M. K. Čiurlionio muziejų Kaune.
Vaikų mintys apie Čiurlionį:
Dominykas: ,,Jo muzika liūdna.“
Miglė: ,, Čiurlionio paveikslai spalvingi, švelnūs, gražūs.“
Adomas: ,, Čiurlionio muzika linksma, graži, o piešiniai labai gražūs.“
Luknė: ,,Čiurlionio muzika patinka, nes pradžioje liūdna, o toliau linksmėja ir vės liūdesys.“
Vakarė: ,,Čiurlionio muzikoje galima patirti visokių emocijų.“
Arija: ,,Čiurlionio piešiniai paslaptingi, muzika įvairi- nepastovi.“
Minijus: ,,Čiurlionio muzika pati gražiausia, piešiniai- keisti.“
Paulius“ ,,Čiurlionio muzikoje pilna įvairių jausmų.“
Emilija: ,,Čiurlionio muzika sunkiai suprantama, kaip ir piešiniai. Bes man patinka.“
Enriko: ,,Labai graži ir puiki muzika. Ir viskas.“
Tokios integruotos pamokos turtina vaiko pasaulėžiūrą, lavina vaizduotę, padeda ugdyti kritinį ir kūrybinį mąstymą
Mokytoja Irena Bialoglovienė
SU DŽIAUGSMU GRĮŽTAME Į PROJEKTINĘ VEIKLĄ
3 klasės mokiniai ir būrelio ,,Darbštuolėliai“ nariai lapkričio ir gruodžio mėn. dalyvauja tarptautiniame e-Twinning projekte ,, Eglutės šventinės dekoracijos iš visos Europos“. Projekto tikslas - suteikti vaikams galimybę suprasti įvairias kalėdines tradicijas, egzistuojančias Europoje ir už jos ribų, praplėsti jų supratimą apie kitas kultūras ir palyginti kitų šalių tradicijas su tomis, kurios jiems labiau pažįstamos. Šis projektas suburia mokinius iš Europos mokyklų, kad galėtų dalytis informacija apie save ir savo kalėdines tradicijas.
Save kitiems projekto dalyviams pristatėme kurdami el. knygą, kurioje įdėjome informaciją apie mūsų mokyklą, mūsų mokinius , nuotraukas apie Lietuvą.
Šiuo metu kuriame dekoracijas. Kiekviena dekoracija simbolizuoja Lietuvą. Taip mes siųsime žinutę apie save.
Į veiklą įsitraukė mokinių šeimos nariai: tėveliai, broliai ir sesės, seneliai. Namuose kartu su vaikais gamino dekoracijas. Labai smagu, kad kartu praleistas laikas kuriant dekoracijas paliko daug teigiamų emocijų. Mokiniai su džiaugsmu pasakojo, kaip jiems sekėsi gaminti, kurie šeimos nariai jiems padėjo.
Sulaukę meno kūrinių iš partnerių, jais papuošime savo Kalėdinę eglutę.
Virginija Radvilaitė
MOKYKLA DALYVAUJA RESPUBLIKINIAME "SVEIKATIADOS" PROJEKTE
Jau kelinti metai mūsų mokyklos mokiniai ir darželio mažieji ugdytiniai dalyvauja respublikiniame "Sveikatiados" projekte. Tai ilgalaikis sveikos gyvensenos ugdymo projektas, suteikiantis vaikams žinių ir praktinių įgūdžių apie sveikatą, mitybą ir fizinį aktyvumą. Gausus projekte dalyvaujančių šalies mokyklų skaičius tik patvirtina, kad projekto iššūkiai ne tik naudingi, bet ir labai įtraukiantys. Susumavus praėjusių mokslo metų dalyvavimo iššūkiuose rezultatus, mūsų mokykla pateko į šalies aktyviausiųjų mokyklų penketuką ir dalyvavo renginyje Kaune "Sveikatiados" iššūkyje - "Renkuosi sveikatai palankius užkandžius". Iššūkyje dalyvavo Alytaus r. Krokialaukio gimnazijos, Kauno Simono Daukanto progimnazijos, Šiaulių r. Šilėnų ir Alytaus Dzūkijos mokyklų ir mūsų mokyklos komandos. Šventės dalyviai kūrybiškai pristatė savo komandas, gilino ir tikrino žinias apie sveikatai palankius užkandžius, rungėsi dviejų etapų protmūšyje, gamino vaisių salotas. Nors iššūkio laimėtojais netapome, tačiau užimta antroji vieta mus tikrai pradžiugino. Džiugino mūsų penktokų Urtės ir Rapolo, šeštokių Emos, Godos ir Emilijos žinios, kūrybiškumas, originalumas(mokyt. J. Štrimienės nuotraukos).
Šiais mokslo metais dalyvaujame projekto "10 000 žingsnių yra vieni juokai" ir "Sveikatiados stendas"iššūkiuose.
Pavaduotoja ugdymui Vida Reinolcaitė
Nuotraukos
Modulio " Ugdymas kitaip : aš noriu, aš siekiu, aš galiu" netradicinės pamokos
Spalio 21 d. pradinių klasių mokiniai kartu su mokytojomis dalyvavo edukacinėje pamokoje „Smalininkų istorija miestelyje“. Pamoką vedė Mažosios Lietuvos Jurbarko krašto kultūros centro direktorius Arvydas Griškus, pamokoje tapęs mokytoju Ansu. Jis su vaikais aplankė svarbias miestelio istorines vietas: Smalininkų geležinkelio stotį, muitinės ir pasienio pastatus, uostą, paštą, buvusios evangelikų liuteronų bažnyčios vietą. Kad geriau sektųsi piešti, mokiniai pasėdėjo ant Lidijos Meškaitytės kėdutės, pasimankštino parkelyje. Kartu su istoriniu mokytoju vaikai palygino senas nuotraukas su išlikusiais pastatais, sužinojo, kam mokytojui reikalinga lazda ir kodėl jis portfelyje nešiojasi diržą.
5, 6, 7 klasių mokiniai spalio 22 d. dalyvavo pamokoje „Smalininkų uosto ir laivybos istorija“. Pamoką vedė istorinis garlaivio kapitonas. Jie susipažino su Smalininkų uosto, vandens matavimo stoties, vandens muitinės, laivybos Nemunu istorija, sužinojo, kur yra Kapitono namas ir kas jame gyveno.
Ar žinai kuo skiriasi karys, kariškis ir kareivis? 8-9 klasių mokiniai spalio 23 d.turėjo galimybę dalyvauti netradicinėje pamokoje - susitikime su Lietuvos kariuomenės karinių oro
pajėgų aviacijos bazės karininkais ir išgirsti apie karių gyvenimą, karinį pasirengimą, karjeros galimybes. Pamoka buvo pradėta nuo mokinius įtraukiančios paskaitos apie piliečio teises ir pareigas, Lietuvos kariuomenės viziją, pagrindinius kariuomenės uždavinius taikos metu. Mokiniai buvo supažindinti su Krašto apsaugos sistema, tarnybos būdais ir pagrindiniais reikalavimais, Lietuvos kariuomenės veikla, nebyliojo valdymo signalais.
Svečiai ne kartą priminė, kad ne tik fizinės jėgos, ištvermės reikia norint būti kariu, bet ir puikiai mokytis, gebėti dirbti komandoje.
Bene daugiausiai įspūdžių ir emocijų sukėlė vaikinų ir merginų dalyvavimas rikiuotės pratybose. Dalyviai pajuto, kas yra disciplina, tvarka, komanda. Rikiuotės pratybos sudomino ir mažuosius darželinukus, kurie smalsiai vyresniuosius stebėjo per mokyklos langus.
Netradicinės pamokos - tai mokinių patriotinio, pilietinio ir tautinio ugdymo dalis.
Pavaduotoja ugdymui Vida Reinolcaitė