Pagrindinis
„OLYMPIS 2023 – RUDENS SESIJOS“ APDOVANOJIMAI
Tarptautiniuose edukaciniuose konkursuose „Olympis 2023- rudens sesijoje“ dalyvavo 16 mūsų mokyklos mokinių. Mokiniai turėjo galimybę dalyvauti mokomųjų dalykų :lietuvių k. , anglų k. , matematikos, biologijos, istorijos, geografijos, fizikos konkursuose ir parodyti savo žinias.
Visi 16 mokinių dalyvavo anglų k. konkurse ( I laipsnio diplomais apdovanoti 15 mokinių, II laipsnio diplomu – 1 mokinys), 6 mokiniai dalyvavo matematikos konkurse (diplomais apdovanoti : I laipsnio – 1, II laipsnio – 2, III laipsnio – 1 mokinys, 2 mokiniams už dalyvavimą konkurse įteiktos padėkos), istorijos konkurse dalyvavo 5 mokiniai ( II laipsnio diplomas atiteko 1 mokiniui, 4 mokiniams įteikti III laipsnio diplomai, lietuvių k. žinias pasiryžo išbandyti 3 mokiniai ( po vieną mokinį pelnė I, II, III laipsnio diplomus, 3 mokiniai žinias išbandė geografijoje ( I laipsnio diplomai įteikti 2 mokiniams, II laipsnio – 1 mokiniui), IT – 3 mokiniai ( II laipsnio diplomai - 2 mokiniams, III laipsnio - 1 mokiniui), biologijos konkurse dalyvavo 2 mokiniai ( I laipsnio diplomas - 1 mokiniui, III laipsnio taip pat 1 mokiniui) ir fizikos konkurse dalyvavo 2 mokiniai ( II laipsnio diplomas – 1 mokinys, padėka -1 mokiniui).
Edukacinių konkursų organizatoriai mokiniams atsiuntė 37 diplomus, 4 medalius ir kiekvienam dalyviui po „Olympis“ tušinuką, kurie buvo įteikti mokinių asamblėjos metu.
Džiaugiamės 6 klasės mokinių Adrijos, Emos, Neilos, Vanesos, gausiu būriu septintokų: Adomo, Arijaus, Dominyko, Enriko, Luknės, Minijaus, Pauliaus, Vakarės, 8 klasės mokinės Lukos ir dešimtokų Alekso, Aurimo ir Manfredo dalyvavimu konkursuose ir jų pasiektais rezultatais. Sveikiname. Šaunuoliai! Esame dėkingi anglų k. mokytojai Mildai Liuokaitienei už konkurso organizavimą mūsų mokykloje.
Artėja konkursų „Olympis 2024 – Pavasario sesija“, kuri vyks kovo 1-31 d. Kviečiame aktyviai dalyvauti.
Pavaduotoja ugdymui Vida Reinolcaitė
PREVENCINĖ PASKAITA MOKINIAMS
Vasario 14 dieną mokykloje su 5-9 klasių mokiniais bendravo Jurbarko policijos komisariato bendruomenės pareigūnė Simona Laurinaitienė. Ši pareigūnė mūsų mokykloje lankosi gana dažnai ir vykdo švietėjišką, prevencinę veiklą. Šį kartą mokyklos administracija prašė policininkės pabendrauti su mokiniais apie tai, kaip apsisaugoti nuo nepažįstamų suaugusiųjų, turinčių blogų ketinimų vaiko atžvilgiu gatvėje, internetinėje erdvėje bei apie plintančias elektronines cigaretes.
Su vaikais dirbantys specialistai pastebi, kad tradicines cigaretes vis dažniau keičia elektroninės. Jas garina net ir jaunesnio amžiaus vaikai. Tai jau tapę šių laikų mada. Policininkė sakė, kad nekenksmingo rūkymo būdo nėra ir bet kokių tabako gaminių naudojimas yra kenksmingas sveikatai ir jo reikia vengti, geriausia – net nepradėti vartoti. Mokiniams priminta, kad elektroninės cigaretės yra tabako gaminys (draudžiamas nepilnamečiams) ir didžiausias pavojus kyla kai elektroninėse cigaretėse atsiranda naujosios narkotinės medžiagos.
Socialinė pedagogė Valda Kravčenkienė
PRADINUKAI PAMINĖJO VASARIO 16-ĄJĄ
Vasario 16-ąją Lietuvos širdis pulsuoja ypatingu dvasingumu ir didingumu. Tai šventė, skirta nepriklausomybės, laisvės ir patriotizmo dienai paminėti. Šia proga pradinių klasių mokiniai dalyvavo raiškaus skaitymo konkurse, kuris vyko Smalininkų miesto bibliotekoje.
Raiškaus skaitymo konkursas yra ne tik proga puošti šią ypatingą šventę, bet ir atskleisti moksleivių talentą, įkvėpti juos tyrinėti ir mylėti lietuvių kalbą bei literatūrą. Svarbiausia buvo ne konkuruoti vieniems su kitais, o parodyti savo talentą.
Įkvėpti gražių eilių, pradinukai ėmėsi kūrybinio darbo. Su įkarščiu ir entuziazmu kūrė spalvingus ir žavingus ženkliukus, kuriuose atsispindėjo jų meilė ir pagarba tėvynės simboliams.
Daugiau nei kūrybinis procesas ar galutinis rezultatas, svarbiausia buvo mokinių džiaugsmas ir pasitenkinimas matant savo sukurtą kūrinį.
Vėliau vyko integruota pamoka, kurioje dalyvavo visi pradinukai. Tai puiki galimybė ne tik mokytis kartu, bet ir kurti stiprius tarpusavio ryšius. Ši pamoka buvo skirta geriau suprasti Lietuvos kultūrą, istoriją. Pamoką pradėjome supažindindami mokinius su Lietuvos simboliais ir jų reikšme.Vėliau mokiniai dalyvavo interaktyvioje viktorinoje ,,Ką žinau apie Lietuvą“.
Integruota pamoka ne tik skatino mokinių mokymąsi, bet ir lavino jų socialinius bei tarpkultūrinius gebėjimus. Ji tapo tikra pažintine kelione. Tai puikus pavyzdys, kaip integruotos pamokos gali turėti įtakos mokinių augimui ir pažinimui.
Mokytoja V. Radvilaitė Polockienė